اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟
سرخط خبرها

پیشوا: واقعیت در هیاهوی والیبال گم شده است|برای معروف میلیاردها خرج شده است

  • کد خبر: ۷۶۹۲۹
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
  • ۱
پیشوا: واقعیت در هیاهوی والیبال گم شده است|برای معروف میلیاردها خرج شده است
مربی سرشناس والیبال معتقد است میلاد عبادی پور به تنهایی نمی‌تواند همانند بازیکنانی مثل هوک یا پرین در تیم کانادا تعیین کننده باشد

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در هیاهوی به‌وجود آمده در والیبال این واقعیت گم شده است که قدرت اجرایی در دست کیست و چه کسانی باید پاسخ‌گو باشند؟ ناصر پیشوا مربی سرشناس و بلندآوازه والیبال ایران با بیان این مطلب می‌گوید: والیبال ایران با سعید معروف به یک قدرت جهانی تبدیل شده است. او مدیر بسیار خوبی برای تیم ملی بوده، ولی فراموش نکنیم که فدراسیون والیبال هم برای وی میلیارد‌ها تومان هزینه کرده است و حتی به یاد داریم در برخی برهه‌ها مربیانی مثل کواچ را به خاطر سعید کنار گذاشته است. اکنون با کناره‌گیری معروف و پشت‌بند آن خداحافظی احتمالی سید موسوی و امیر غفور فقط یک بازیکن از نسل گذشته باقی می‌ماند و آن هم میلاد عبادی‌پور است که به تنهایی نمی‌تواند همانند بازیکنانی مثل هوک یا پرین در تیم کانادا تعیین کننده باشد؛ بنابراین یک تیم می‌ماند با میانگین سنی ۲۴ سال که باید هزینه پرورده شدن آن را بدهند.
پیشوا در ادامه می‌گوید: بازیکنانی مثل اسفندیار، صابر کاظمی، میثم صالحی و بردیا سعادت می‌توانند سه سال آینده یک تیم پرقدرت باشند، اما باید شبانه‌روز کار کرد تا جبران کم‌توجهی به جوانان شود.

پیشوا که در کشور کانادا مربیگری می‌کند می‌گوید: سینه ما به تنگ آمده است، اما غصه می‌خوریم و امیدوار هستیم که شرایط به گونه مطلوبی تغییر پیدا کند. انتظار من هم به عنوان یک پیشکسوت این است که بیشتر به جامعه والیبال اهمیت داده شود به طور مثال چرا سرپرستی تیم ملی را به آقای ناصر میرفخرایی نمی‌دهند؟ او که تحصیل کرده خارج است و زبان را به خوبی می‌داند و خودش هم بازیکن تیم ملی بوده و مدیری توانمند است. یا حسین حسینی که سال‌ها در این زمینه تجربه کسب کرده است. ما آرزوی سربلندی والیبال ایران را داریم و نیز دگرگونی اساسی در ساختار این ورزش. نمی‌گوییم چه کسی برود یا چه کسی بماند مهم این است که کار اصولی و بنیادی انجام پذیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
کواچ خودش میگه سر دستیاراش با فدراسیون به توافق نرسید بعد این پیشکسوت میگه به خاطر معروف کواچو رد کردن؟ کواچ بهتر میدونه یا ایشون؟
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->